شمارش معکوس دریافت وام ودیعه مسکن

وام ودیعه مسکن به بانکها رسید و شمارش معکوس گرفتن وام شروع شد. باید دید از این به بعد ، زمان و نحوه ارایه وام توسط بانکها چگونه خواهد بود؟
به گزارش اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،
اسامی افراد واجد شرایط وام ودیعه مسکن به شعب بانکها ارسال شده. حدود هزار و 600 نفر از متقاضیان دریافت ودیعه مسکن می توانند از امروز با مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک منتخب خود تشکیل پرونده دهند.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد، افراد پس از انتخاب بانک خود در سامانه طرح اقدام ملی، و وارد شدن نام آنها در کارتابل بانک ها ، با مراجعه به بانک مورد نظر، تشکیل پرونده داده و ا طلاعات مورد نیاز بانک را ، با دقت تکمیل و تحویل بانک دهند. مدت زمان و روال انجام کارها مطابق مقررات بانک برای دریافت سایر تسهیلات است.
خانم اصلانی افزود، تعداد کسانی که اطلاعات خود را تکمیل کردند 328 هزار نفر بودند که تاکنون 70 هزار نفر از آنها پالایش شدند و بقیه نیز به مرور پالایش می شوند. تاکنون هزار و 600 نفر به بانک ها معرفی شده اند. مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت:
یک میلیون و 629 هزار نفر با کد ملی معتبر پیامک زده اند البته رقم پیامک های دریافت شده بیشتر است اما یا نامعتبر هستند و یا از یک کد ملی چند بار پیامک زده شده است.
وی افزود: وام ودیعه مسکن تامین اعتبار شده و مشکلی از نظر اعتباری نداریم.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا